Varför???

Vill inte det förbannade ugnsglaset bli rent?

Jag har verkligen provat alla medel vi har hemma, som såpa, köksspray, puts, stark industrispray, bakpulver, skrapa och ändå ser det ut så här:

Blir så trött och arg...har aldrig varit så omöjligt förut... 😠😢😭

Har även suttit med planeringen för vår kommande fest...men kommer ingenstans. Har ingen inspiration och total idétorka! 😡
Vet inte vad man ska göra, hitta på eller hur....har sån lust att bara strunta i det helt istället. 
Så tråkigt när man inte har någon inspiration och ingen att planera ordentligt med då maken inte har direkt någon inspiration han heller.

Jaja...får hoppas det släpper annars får jag vara glad över att vi inte skickat ut några inbjudningar så man bara kan skita i det. 
Så nu kryper jag ner i sängen och glor på någon film som visas på kanal 5.

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ella

Testa med tandkräm!

Svar: Vilken tandkräm som helst eller tänker du på någon speciell?
Tack för tipset!
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Nog svårt för så ser mitt också ut men jag kan inte ta loss mitt. Vi kan väl spåna lite när jag kommer så blir det nog bra ska du se. Älskar dig och saknar dig. <<3 <3 <3

Svar: Jo det är ju det. Är ju bara sååååå fult. 😢
Älskar och saknar dig också! 😍
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback