Ångestfylld...

...natt har det varit här. Många drömmar och många uppvaknanden av tårar. 😧
Men minns inte direkt vad jag drömt så bara ta det för vad det är och säga:

Sittee nu ute på altanen och dricker morgonkaffe. Lite små kyligt och mulet ute men samtidigt skönt då man verkligen vaknar till. 😉

Funderar lite smått över dagen under tiden.
En powerwalk ska genomföras, innan frukost eller ikväll?
Sen ska det fixas frukost och lunchen ska lagas. Diskmaskinen ska tömmas och Emilias rena kläder ska in i garderoben.
I eftermiddag blir det att åka på 2års kalas för älskade BeccaBus, så länge hon inte blivit sämre under natten eller blir sämre under förmiddagen. Gudmors lilla sötnos! ❤

Sen ska rn ny veckoplanering skrivas, jag och döttrarna ska duscha och morgondagens skolväskor ska packas.

Men innan någonting alls av detta tänker jag krypa ner i soffan bredvid Emilia och bara mysa en stund. 😍

Det är ju trots allt söndag så kanske kan unna mig lite mys först. 😉
Så tills vidare: Ha en superfin söndag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback