Axel j***l

Efter lunchen blev det en hel del gjort. En överraskningspresent klar och "levererad", ska bli spännande att se sen om mottagaren kan lista ut vem avsändaren är. (Bilder kommer ikväll)

Sen har jag gjort en annan present helt klar, bilder på denna får ni dock vänta ändå tills helgen med att få. 😜

Jar även gjort tårtfyllningar och därmed även fyllt tårtorna.
Har förberett fluff att spackla den ena med imorgon och nu står allt i kylen för att gotta till sig ordentligt. 😉

Emilia har kommit hem och åkt till en kompis, Juliette kommer väl snart hem för att sen åka till stan.
Själv väntar jag på att disken ska torka och att Theodor ska börja tvätta.
Sen får det bli att fixa med disk, sopor och börja städa innan jag ska ta bussen till stan och möta Juliette för synundersökning.
Sen är det kväll och jag lär stupa i säng! 😕

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback