🎂 Birthday Girl! 🎂

Idag Àr det en vÀldigt speciell dag, min Àlskade guddotters 2Ärs dag!
Kan knappt tro det, att det redan gĂ„tt tvĂ„ hela Ă„r sen detta kĂ€rleksfulla lilla mirakel kom in i vĂ„rt liv och tog mitt hjĂ€rta med storm! ❀

Trodde inte man kunde Ă€lska nĂ„gon annans barn lika mycket som sina egna, men denna lilla Ă€lskling har motbevisat mig flera gĂ„nger. 😍

All ömhet Àr din!

Nybadad, sömnig och hÄret Àr vÄtt.
Ny, ren pyjamas, du doftar sÄ gott.

VĂ€llingfull mage, nu suckar du tungt.
Tappar sen flaskan, nu sover du lugnt.

Kysser sen kinden, sÄ len emot min.
Viskar min kÀrlek, all ömhet Àr din!

Älskade barn!
Under dessa tvĂ„ Ă„r vi haft Ă€ran att ha dig hos oss sĂ„ har vi haft mĂ„nga hĂ€rliga stunder. Vi Ă€lskar dig av hela vĂ„ra hjĂ€rtan och du Ă€r för oss sĂ„ speciell. ❀

SÄ BeccaBus. Idag Àr det DIN dag och vi önskar dig en underbar födelsedag!
Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, HURRAAAAAA! 🎁🎉🎂

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback