❤Familjemys❤

När jag kom hem från Konsum för att handla mys så fick jag två väldigt glada tjejer här hemma. För enligt dem så finns det absolut ingenting bättre än ostbricka! 😂
Helt sjukt att mina döttrar är så pass galen i brieost! 😍

Massa gottigheter blev det. Och även MASSOR över så de kan gotta sig fler kvällar om de vill! 😆

Kvällens favorit för mig var digestive kex med cream cheese och lemon curd samt cognaqmedwursten och så en mini japp så klart! *slurp*

Massor av "moffande" och kortspel i ca 2,5 timmar får räcka. Maken har duschat och jag själv har varit till affären (för 4:e gången idag) för att köpa halstabletter till Emilia då hon känner sig varm, har huvudvärk och lite ont i halsen. Mammas lillhjärta! ❤
Nu kollar tjejerna på barnkanalen i soffan, maken och sonen spelar dator så jag säger nu God Kväll för min ork är slut dör idag! 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback