Förmiddag!

En powerwalk blev det direkt efter frukost mackan. Dock bara 3km idag, men det får räcka så när luftrören inte vill som jag vill. 😉

Har även varit hos svärmor och hämtat brickorna, så bara invänta onsdag så man kan använda dem också.
Fick mig även lite kaffe och en mysig pratstund, även om jag mest kände mig stressad så var det skönt att komma hemifrån.
På hemvägenblev det förbi konsum för att handla lite innan jag gick hem och fixade iordning en deg och ställde i kylen.
Medans den kyldes så blev det att fixa lunch och väcka sonen.

Köttbullar och makaroner, på beställning av dottern. Sååå vidrigt men de ville aå gärna ha det. ❤

Sen baka ut degen och göra mer kakor! Denna gången dumlekakor...i dubbel uppsättning....då ungarna ÄLSKAR dem! 😂

Nu ta disk, sopor och plocka undan efter mig medans dottern roar sig på rummet och sonen åker skateboarsäd med en kompis.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback