Går i ett...

Hela morgonen gick åt till att få tjejerna klara för skolan, få mig själv klar, planering och en hel del sms.
När tjejerna gick till skolan gick jag på en 30min promenad för att sen dra till Netto och handla lite grann.
När jag kom hem blev det att packa in varorna, pyssla ihop en överraskningspresent innan det fick bli att fixa lunch till mig och Theodor.

Nu har vi precis ätit och jag börjar inse hur trött jag faktiskt är efter sömnbristen inatt. Men jag får lov att bita ihop för måste snart ta och fixa tårtfyllningar, för att sen fylla och plasta in tårtorna innan det ska städas och sen har jag en grej till jag ska pyssla ihop.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback