🎉 GĂ„rdsfest! 🎉

IgÄr skulle jag skriva, men tiden rÀckte inte riktigr till.
Började dagen med kaffe och frisk luft i det hÀrliga grÄ vÀdret innan alla kom upp och jag fixade en rejÀl frukost. *nomnom*

Sen fick det bli disk, sopor, klÀder för att dra fram bord och stolar frÄn förrÄdet och sen hjÀlpa grannarna stÀlla upp allting i partytÀltet pÄ gÄrden.

Efter det blev det att hjĂ€lpa syrran med hennes bil (mest maken som hjĂ€lpte) och förbereda min bulgursallad. Foood! 😜
Sen kĂ€nde jag att jag ville överraska grannarna sĂ„ jag bakade en tĂ„rta! 🎂

Göra oss iordning, fixa kycklingspetten och skiva brödet. Baguette med havssalt och paprika. Jösses sÄ gott det var!

Sen var der bara att bÀra ut allting och maken fick stÀlla sig vid grillen.
En underbar och trevlig kvĂ€ll, med strĂ„lande sol, tillsammans med grannarna som vi alla hoppas hĂ€nder vid fler tillfĂ€llen. 😀😁

Maten var toppen! SĂ€llskapet det bĂ€sta! Barnen uppförde sig mycket bra. Maten var god, tĂ„rtan uppskattad och en kvĂ€ll vĂ€lfylld med skratt. 😀😊😄

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback