Happy Birthday...

...to ME! 🎁🎉🎂

DÀckade visst pÄ soffan igÄr kvÀll och sov hela natten fram till 4, somnade om till 6 relativt lÀtt. *gött*

Började dagen med en grattis puss och kram frÄn maken och sen kaffe ute pÄ altanen i mörkret, smÄkylan och lite smatter mot altantaket. Trodde det skulle börja regna ordentligt...men nope!

Sen kom barnen upp sĂ„ Emilia var super gullig och dukade frukost till "födelsedagsbarnet", med hennes egna ord. đŸ˜đŸ˜šâ€

Gissa om hon fick mig att kĂ€nna mig riktigt ung med den kommentaren! 😉
Fast man Àr ju heller inte Àldre Àn man gör sig. Och om man tÀnker pÄ att killar brukar "bli gubbar" nÀr de fyller 35. DÄ mÄste ju jag bli tant/kÀrring dÄ!?!?!?
Fast i Emilias ögon Ă€r jag tydligen ett barn! 😂
SÄ med gott samvete dÄ sÄ Àr ju denna bilden jÀkligt passande denna dag!

😜
Men tillbaka till frukosten!
VĂ€rldebs godaste blev det. Kan ni gissa vad?





Gissade ni rÀtt?





Svaret Ă€r i alla fall BAGELS!!!! *slurp* 😍

Fick Ă€ven presenter. Ett nagellack av Emilia. Verkligen en jĂ€tte mysig fĂ€rg, sĂ„ det ska bli spĂ€nnande att se hur det ser ut IRL. ❀

Och sÄ fick jag en av mina favorit kakor av Juliette.
Lindts creation chocolate fondant! LOVE IT!!! 😍

SĂ„ en mysig morgon med serverad frukost, levande ljus, mys och paket med 3 av de absolut bĂ€sta personerna i mitt liv! Älskar er mer Ă€n livet sjĂ€lv ungar! ❀ 😍
De Àr nu i skolan och jag sjÀlv ska vÀl pÄbörja min dag med att byta om, stÀda det sista och sen hoppas regnet hÄller sig borta en stund till sÄ jac kan ta en powerwalk innan det Àr dags för lunch!

Ska vĂ€l Ă€ven se till att njuta av min "stora" dag. Men först alla mĂ„sten...SEN det som Ă€r roligt! 😉

SÄ vill önska er alla en super bra dag, sÄ Äterkommer jag nÀr jag har tid. Kram pÄ er!

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback