Helt slutkörd!

Har ont i axel och rygg. Fryser men känner mig varm på samma gång.
Mötet på specsavers gick bra. Är inget fel Juliettes ögon, men hon läser så pass mycket att det är synd att överanstränga dem om man inte behöver så nästa vecka ska vi tillbaka för att bocka rätt bågar mm.

När jag kom hem från stan fick det bli en macka, kände mig svimfärdig, innan Claes kom för att lämna min bakform, och ta en snabb kvällskaffe på altanen. ❤

Nu har han åkt, Juliette har kommit hem (och har nu stängt in sig på sitt rum för att slå in paket) och Emilia har kommit in för kvällen.
Så snart hon är helt klar för natten ska jag svita om för att sen göra så lite som möjligt tills klockan är tillräckligt för att krypa ner i sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback