Home Sweet Home

Yes it is!
Då var en arbetsdag till gjord. Och generellt så behövde vi nog inte vara så många idag trots allt då jag själv hade gjort klart 2 våningar när klockan var typ 12. Sen hjälpte jag till att färdigställa ett av de nya rummen innan jag tog itu med disk, sopor och annat småplock i städförråden. Men mig gör det inget om det är lite lugnt och jag får jobba ändå...mer pengar! 😆
Och mindre värk! 😂
Det vill jag kalla en "win-win-situation". 😉

Så nu är man hemma och försöker vila fötterna, för de värker oavsett med tanke på att man står på dem i nonstop när man är på jobbet.
Ska snart koka pasta till min matlåda. Ingen idé att ta med och värma på jobbet när man bara jobbar en halvtimme till efter lunchrasten, så äter macka där och maten när jag kommer hem. *perfekt*

Sen kommer väl snart Emilia och Juliette hem från skolan så då får det bli läxläsning, slänga sopor och ta itu med all ren tvätt som hänger ivägen lite överallt. 😂

Resten av dagen blir nog rätt lugnt med soffläge och avsnitt på datorn tror jag. Vet inte vad mycket mer jag orkar idag...kommer ju trots allt en ny arbetsdag imorgon igen. 😀

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback