Morgonstund...

...och ingen vila eller ro.
Emilia kom iväg i bra tid till skolan och hon skötte sig exemplariskt denna morgon. 😍❤
När gon hade gått satte jag igång och bakade. Så först ut after eight kakor! Ska bli spännande. 😉

Har även gjort lite syltkakor. Sååå fina...

...innan de varit i ugnen i alla fall! *morr*
Min sylt RINNER alltid ur! Spelar ingen roll hur lite jag har i, hur fint hålet blir eller liknande. De blor alltid så här. 😭

Men men...tur jag inte gjorde så många!
Så kör på kolakakor i stället! Första plåten står nu i ugnen!

Så medans jag gräddar dessa gudomligt sega kakor får det bli att peta i mig en lättare frukost och klä mig så är jag redo för en powerwalk och handling när jag är klar. *perfekt*
Ska förbi svärmor med och hämta brickor jag skulle få låna. Sen blir det att baka mer när jag kommer hem...innan fet är dags att fixa lunch och småstäda lite!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback