Ny vecka...

...igen! Honner ju inte med här alls just nu känner jag. 😨

Maken åkte till jobnet för ca 30min sen. Denna veckan har han fått tjänsteledigt från sitt ordinarie arbete i Säffle för att jobba för Igge. En jobbig vecka med ca 14 timmars dagar har han framför sig. Mem vi vet bägge att det kommer kännas lite extra skönt nästa månad med de extra kronorna på kontot. 😀

Om ca 20min ska jag väcka Emilia så hon blir klar till skolan i tid och kommer iväg som hon ska. De andra två får sova då de har studiedag idag. Lyckos dem! 😉

Min dag kommer bli rätt lugn, tror jag. 😕
Ska mest plocka lite hemma, byta veckoplaneringen på kylskåpet, fixa med mat, ta en powerwalk och sen ska jag även försöka få till ett träningspass här hemma av armar, ben och mage! *skönt att vara igång, och jag måste ju testa kettlebellen jag fick låna av Marinette igår! 😃
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, men med tanke på ruckningarna i veckans schema så ska jag nog försöka få Emilia att avverka så många läxor som möjligt i eftermiddag. *skönt när det är klart*

Men nu fylla på kaffemuggen innan denna måndagen börjar på allvar! 😜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback