Lugn lördag...

...hade vi igår. Började dagen med kaffe och sen dagens avsnitt av Selmas saga innan det var dags för frukost. 

Theodor gick sen ut med sin reklam och jag stekte pannkakor så barnen kan äta på torsdag (ifall de inte får lunch i skolan) plus en hel del matlådor till mig och maken. 
Sen blev det att fixa lunchen; på menyn igår stod det fiskpinnar med mos och remouladsås. Det var riktigt gott, speciellt då det var länge sen vi åt det. 

Efter mat och disk tog jag en powerwalk på ca 3km innan det fick bli en dusch och sen film i soffan med maken. ❤

Sen var det typ kväll så lite kvällsmat, julfilm på tv:n (love it) sen dagens saga för Emilia och efter detta var jag snuskigt trött trots denna lugna dag så kröp ner i sängen redan innan 22. 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback