Slut på "ledigheten"

Ja nu är älsklingens ledighet slut och han är på väg tillbaka till Norge. Gissa om det är tomt här hemma nu, men får se positivt på det hela...det är en kort arbetsvecka och han kommer hem torsdag natt igen. :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, leka lite med barnen. Vädret är lite mulet, kallt och tråkigt så det blir ju ingen heldag ute i alla fall :(  Men någon dag blir det säkert fint väder...hoppas jag i alla fall!
Så idag...någon som har något roligt förslag på vad man kan hitta på med barnen nu när de har lov och allting? Vill ju göra något roligt med dem i alla fall.
Imorgon får vi besök hela dagen så det blir kul och det ser vi fram emot! :D
Nä, nu ska jag ta och plocka undan lite här hemma och sen blir det att tvätta en del så man har det gjort med...sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback