Barnens julgran klädd!


Oj oj oj, det blev ett par uppdateringar idag. Som tur är, för er, är väl att jag inte skrivit så himla mycket utan att det varit mycket mer bilder! =)
Och egentligen har jag inte så mycket att skriva nu heller, utan ville mest berätta att barnen har varit duktiga och klätt sin alldeles egna lilla julgran som står på botten plan! =)
Den blev super fin och jag ska fixa en förlägningssladd åt dem så de kan få igång belysningen med....då alla våra verkar ha fått ben och gått iväg. Men det är egentligen inget ovanligt i vår familj så alla extra sladdar är som bortblåsta till jul och vi får lov att köpa ett par stycken VARJE år! *hihihi*
Men det ska jag lösa så snart jag bara hinner! =)
Jaja, slut tjatat på mig! Nu kommer bilderna!
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älskade dotter ett litet tips: Lägg förlängningskablarna i kartongerna med julsakerna. Då vet du var de är nästa år, kram. <3 <3

Postat av: Nina

Hahaha....det har jag börjat göra, men missade visst barnens då det var första året förra gången för dem med egen julgran! =)

Men i år kommer jag lägga den i deras kartong med julgranspynt! hihihi

kramar tillbaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback