En dag till har gått!


Torsdag kväll och det innebär att ännu en dag har gått och det snart är helg! *skönt*
Tyvärr kommer jag nog inte känna mig lika ledig den här helgen då jag varit för trött och "sjuk" för att orka plugga något. Så till veckan kommer jag få köra stenhårt oavsett vad! *suck*
Dagen har varit relativt lugn och jag slapp magkatarr anfall! *peppar, peppar*
Vilket känns väldigt skönt då det gör så fruktansvärt ont och man bara gråter för att inget man gör hjälper! Men den här gången "lurade" jag kroppen och klarade hela dagen utan. Så himla skönt! =)
.
Lill tjejen har nu gått och lagt sig och de två "mellan" barnen håller på och gör sig iordning för natten. Snart ska jag ta kvällen med. Men först blir det att få de sista barnen i säng och jag ska ta en skön dusch innan jag bäddar ner mig i sängen. Ja ni hörde rätt!!! Jag ska sova i sängen i natt för FÖRSTA gången på säkert 4 månader, om inte mer! *underbart*
Delvis är beror det på att den värsta hostan är över och sen beror det på att jag "bokat" in en sovmorgon på mig imorgon, så maken får lov att gå upp och fixa barnen till skola och dagis!!! *love it, love it*
Och sover jag på soffan så kommer de störa mig oavsett vad så lika bra att testa och se hur det går!
Det ska i alla fall bli helt underbart att ligga bredvid min älskling igen och känna hans varma kropp bredvid min! Och det ska bli så himla skönt att känna hans armar runt min midja när jag somnar! *längtar massor*
Så mina förhoppningar ligger i att jag får en god natts sömn och får sova lite extra imorgon bitti, det behövs verkligen! Och det blir min första sovmorgon på....hmm....säkert 5 månader om inte mer, då det är jag som går upp med barnen alla skoldagar oavsett om älsklingen är ledig eller inte. Samma sak är det på helgerna....så jag tycker verkligen jag är förtjänt av den här sovmorgonen! =)
.
Imorgon kommer det bli rätt lugnt med. När jag vaknar blir det lite frukost, tvätt och fixa med disken och sen när vi gjort det blir det att åka och veckohandla....som vanligt!
Sen blir det hem och packa in varorna och se till att fixa lite lunch innan det är dags att hämta hem lillan från dagis och äntligen ta helg!
Jag tror hon behöver det då hon var så trött och ledsen när hennes kompis gick hem idag att hon la sig i sin säng och grät sig till söms innan klockan var halv 6. *stackaren*
Sen under eftermiddagen blir det pepparkaksbak med barnen innan pojkarna ska åka till sin pappa för helgumgänge!
Vad som händer under helgen vet jag inte ännu då älsklingen ska hoppa in och jobba extra under lördagen så antagligen blir det rätt lugnt med mys med mina "små" flickor! *skönt det med*
Men vi får helt enkelt vänta och se vad morgondagen och helgen har att erbjuda då det finns tid ännu för att komma på något roligt eller bra åtminstone! Får väl kolla lite med flickorna vad de skulle vilja hitta på! =D
.
Nu ska jag ta och avsluta för dagen och ta kvällen och se till att jag hinner slappna av riktigt ordentligt innan det är dags att sova! =)
Ha en bra torsdagskväll allihopa! Och jag hoppas er dag har varit lika bra som min!
Här får ni en mysig natt bild på min lilla dotter som jag tror längtar riktigt mycket till jul då hon sover med tomteluva på! *gullunge*

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback