Fredag igen! =)


Så var ännu en studievecka över och nu är det bara en vecka kvar till julafton! *längtar*
Samtidigt närmar sig mitt slutprov med stormsteg och jag hoppas innerligt att jag kommer hinna plugga tillräckligt mycket till det då jag verkligen, verkligen vill klara det så jag blir åtminstone godkänd! :)
Dagen har för övrigt varit rätt lugn, med lite datorspelande samt pratstund med underbara Elle och hennes "gubbe" Nicke då de kom hit idag för att hjälpa mig få ur tvätten ur maskinen! TACK än en gång för hjälpen! Det uppskattas riktigt mycket! Och jag är sååå glad över att mina kläder gick att rädda! *pöss*
Eftermiddagen bestod av att torka golv och vrida ur kläder samt fika med mamma och åka och handla. Skönt att ha det gjort, och det tog inte allt för lång tid trots att det var en hel del folk på välsviken. :/
När vi kom hem fick lillan lite kvällsmat och sen var det dags för fredagsmys med barnen! Det var helt underbart och man har lite julkänsla. Vi såg två kortfilmer med dem, den ena är ny och heter "Kung Fu Panda Holiday Special" och den andra är en underbar gammal klassiker som heter "The Snowman". Och jag kan villigt erkänna att jag trots mina 29 år fortfarande ÄLSKAR "The Snowman" och en underbar liten nyhet är att min lilla Emilia verkligen gillade den hon med! *skitkul*
Nu ska lillan sova och jag får besök! Så ska avsluta detta lite snabbt!
Måste bara berätta att vi förra helgen såg filmen "Despicable me" med barnen och "Inception" när de sov....och jag bara måste rekommendera båda filmerna. Speciellt "Despicible me", vilket jag kan avslöja att vi såg 2 gånger på ett dygn, då barnen och vi gillade den lika mycket.
Nu ska jag ta och vara lite social innan pojkarnas faster måste åka till Kumla, och sen ska jag mysa med min älskling innan vi båda slocknar....lätt hänt efter en hård vecka!
Ha en underbar fredagskväll allihopa!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback