Gott Nytt År!


Så lider 2010 emot sitt slut, bara några timmar kvar!
Vi har Elle med familj här och vi har käkat både förrätt och varmrätten....nu väntar vi på hennes gubbe (han skulle kolla till hundarna deras) för att sen fixa efterrätten då barnen längtar massor! =)
Idag serverades det räktoast till förrätt, indisk kyckling med couscous, morötter och sallad till varmrätt och till efterrätt blir det banana split.....*supergott*
Inte jätte märkvärdig mat och allting är väldigt lättlagat, men gott som fan och MASSOR av komplimanger har jag fått! *kul*
Lovar att slänga in lite bilder imorgon!
Nu ska jag fortsätta vara trevlig mot "min" Elle och så önskar jag er alla en underbar nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!!!
Massor av nyårskramar till er alla!
.
Och tack för att ni följt min blogg detta år
och jag hoppas att ni fortsätter under
2011 =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback