Lång dag!


Dagen har varit väldigt lång idag då jag fortfarande är jätte svullen och har skitont i hela käken!
Så det enda jag längtar efter just nu är att medicinerna ska börja hjälpa och svullnaden försvinner! Gud vad skönt att kunna känna sig som en människa igen och kunna äta ordentligt!!!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Lagat mat, hjälpt barnen med lite pyssel och slappat i soffan....det är allting jag har orkat med.
Och inte ens maten blev märkvärdig då det värker och stramar...så familjen fick nöja sig med köttbullar och makaroner!
I förmiddags hittade jag och älsklingen vårt kvitto på den dumma tvättmaskinen och såg att vi tydligen köpt försäkring i 4år på den, vilket innebär att reparationerna blir mycket, mycket billigare. Så inom 3 dagar kommer en reparatör ringa till mig och göra upp en tid för att laga eländet! *yeeeees*
Jag längtar och hoppas att det blir gjort den här veckan, men med vår vanliga otur så kommer det nog inte gå riktigt så fort.....men hoppas kan man alltid! *ler*
Nu är älsklingen iväg på jobb och kommer hem senare. Själv uppdaterar jag här lite medan svärmor kollar på nyheterna. Lill tjejen ligger redan för kvällen och så fick hon kolla på film i sängen då hon städade sitt rum jätte duktigt och åt sin kvällsmat utan större problem.
De andra tre barnen är på sina rum och snart ska de få börja bädda ordning sina sängar för natten och roa sig själva på sina rum resten av kvällen då jag och svärmor ska kolla på en CSI trilogi som går på kanal 5 ikväll! Ska bli kul och intressant, så nu hoppas både jag och svärmor att vi orkar hålla oss vakna med! :P
Efter det ska jag nog försöka sova, och jag hoppas jag får sova ordentligt inatt, då jag sovit riktigt dåligt de sista nätterna. Men det har jag överseende med då jag haft väldigt ont och mått väldigt dåligt. Nu hoppas jag bara det går framåt emot bättre mående och roligare dagar!
Har egentligen inget att skriva så tar och avslutar nu innan jag "tölar" er till tristess! *hehe*
Men önskar er alla en riktigt trevlig måndagskväll!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback