Sista tisdagen för säsongen!


Tisdagar är absolut den bästa dagen på hela veckan, men tyvärr är det sista gången för säsongen sen blir det väl att hitta något annat kul att se fram emot i den "tråkiga" vardagen! =)
I dag blir det mest vila av för min del då jag är stel i nacken och behöver mjuka upp den lite. Elle skulle komma för lite kaffe och "töl" nu på förmiddagen och sen blir det väl att bara vara tills det är dags att hämta hem barn!
I eftermiddag funderar jag på om vi ska dra till det gamla dagiset och säga hej då till Eliza då hon går i pension nu till jul. Men kanske borde ringa och kolla att hon är där idag först!
.
I kväll ska jag gå hem till Elle för att se sista avsnittet av DH och CT!!! =)
Hel mys och jätte kul! Jag längtar massor redan!
Och under säsongsavbrottet får vi hitta på något annat att göra alla tisdagkvällar så vi håller "hettan" uppe tills en ny säsong börjar!
Ja ni alla vänner! Jag har inte så mycket att skriva just nu, delvis är det "tidigt" och jag är trött och delvis så har jag inte direkt några planer för dagen så!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback