Snart hämta mamma!


Ledsen att jag inte skrev något igår men orkade inte då jag sov under förmiddagen och sen tog jag en kaffe med AnnaKarin som kom förbi på en snabbvisit innan jag skulle hämta på dagis!
Lika trevligt som alltid! Så Tack än en gång för ditt trevliga sällskap! =)
.
Sen under eftermiddagen lekte en del av barnen med kompisar och resten spelade tv-spel. Och maken och jag var till S-jouren en snabbis för att hämta paket och även köpa med snus till grannen då lill tjejen fick stanna kvar hos dem!
Sen när vi kom hem så var det bara att gömma ena paketet vi hämtade ut och det andra slet jag verkligen upp för att börja bygga ihop!
Det var Emilias efterlängtade Bratz sänghimmel som jag har letat mig förtvivlad efter! Och igår kom den äntligen och som vanligt så vill jag ha allting fixat på en gång! *hihi*
Varför vänta? Det är bara jobbigt. Och efter många om och men och en hel del hjälp från grannen så fick vi ihop den och nu står den på plats. Är lite ovant men skit fint. Och bäst av allt är att Emilia är super nöjd och att se hennes glada ansikte räcker långt!
Och här får ni några bilder från hennes rum...inte jätte bra men man får ett hum om hur det ser ut. Tyvärr är det ostädat då hon vägrade städa igår kväll.....så ni får stå ut ändå! =P

Ja och som ni redan säkert förstått så är det mammas födelsedag idag och snart ska min älskling åka och hämta henne på Lernia och samtidigt köpa med ett paket cigg åt mig och under tiden ska jag fixa klart det sista och få på mig själv lite kläder så man kan ta itu med resten av dagen! :P
Sen när älsklingen kommer tillbaka med mamma så blir det smörgåstårta till lunch! *mums*
Och när barnen kommit hem och jag hämtat lillan så blir det kaffe och lite kakor.
Hade tänkt baka en kladdkaka men vet inte om jag orkar detta då jag sovit dåligt under natten och haft många känningar av magkatarren under dagen. Så är nog lite rädd för att dra på mig alldeles för mycket så jag får ett anfall och jag känner att det inte vore så trevligt nu när mamma kommer idag för att firas! =(
Men ännu finns det både tid och chans att baka en oavsett vad så inget försent ännu.... =)
.
Jag ville skriva redan imorse men insåg att det inte riktigt fungerar när man ska utelämna vissa saker då hon läser bloggen. Man vill ju inte avslöja något i förväg.
Men nu är hon på möte och ska direkt hit så ingen risk att hon läser detta förrän EFTER tårta och firandet! *hahaha*
.
Nu ska jag pussa min älskling hej då så han kommer iväg i tid och sen ska jag göra mig själv iordning och dekorera det sista här hemma och även försöka hinna duka klart innan de kommer...men jag ska försöka att uppdatera mer ikväll!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback