Tvättstugan...


Morrn morrn på er! Klockan är nu 6.00 och jag har varit vaken i ca 10 min. Men jag kan villigt erkänna att jag gärna skulle stannat kvar under mitt täcke några timmar till! Men nu finns det inte tid för det så bara att bita ihop och faktiskt göra det bästa av situationen!
Jag ska alldeles strax gå ut i tvättstugan för ett bokat pass. Inget jag ser fram emot då vi har massor av tvätt och det kommer vara väldigt jobbigt att släpa på allt, men jag har ju inte så mycket val. =(
Men fy fan vad jag saknar min tvättmaskin!!!!
Jag tvättade i en tvättstuga i flera år och i början kunde jag lätt boka en tid när det blev lite mycket utan problem, men nu har man haft en egen maskin så pass länge så man har blivit så bekväm!
Sen måste jag erkänna att jag inte är så jävla pigg på att lämna Emilia själv inne med de två mellan barnen då tvättstugan ändå ligger på näst nästa gård. Men jag har heller inte hjärta att väcka henne! =/
Nä! Nu måste jag klä på mig det sista, ta lite astma spray och sen se om David kommer upp, han skulle hjälpa mig ut med tvätten. Gulligt av honom då han egentligen inte behöver gå upp förrän 8 idag! *snällt*
Theodor kommer väl också upp snart då han skulle vara vaken ifall lillan vaknar medan jag är i tvättstugan! Hon är ju van vid att jag alltid är här när hon vaknar så vill inte riskera att hon blir rädd när jag inte finns någonstans!
Ha en bra förmiddag!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback