Underbar dag!


God kväll på er allihopa!
Ja som ni ser på min "titel" så har dagen varit underbar! Trots att jag blev väckt vid 4 imorse för lite gos med lilltjejen så har jag varit ovanligt pigg och uppåt i alla fall! =D
Förmiddagen var som sagt väldigt lugn och avkopplande då pojkarna spelade tv-spel, älsklingen spelade också tv-spel och själv slappade jag vid datorn och lite framför tv:n. *gött*
Fixade lunch och gjorde mig iordning för turen till stan! Fick tvättmaskinen fixad....dock kunde vi gjort det själva redan första dagen...så känns vääldigt pinsamt att vi inte ens tänkte på att kolla allting ordentligt!
Men gjort är gjort och nu fungerar den igen så jag är super nöjd! =D
Eftermiddagen tillbringade jag på stan med mina söner, underbaraste Elle och hennes söner!
Vi gick i massor av butiker och alla åkte hem från stan relativt nöjda....vi var super nöjda, kan dock inte tala för min väninna eller hennes barn! =P
Theodor fick MÅNGA spel för sina pengar då han fick lite hjälp av mig och brorsan. Theodor hittade även en t-tröja han med inne på H&M som var riktigt snygg! *bra smak min son har*
David köpte några t-tröjor och en insektsklubba samt lite gott till kvällen.
Själv var jag inställd på att åka hem tomhänt, men kom hem med hela presentkortet upphandlat på en lång, halvvarm tröja, två par strumpbyxor, två par örhängen, några armband, ett diadem och två nagellack! Har säkert glömt något litet men det spelar ingen roll...för super duper nöjd är jag! =D
Och pojkarna var så snälla och skötsamma på stan! Jag är så himla stolt över er! Älskar er nu och för alltid!
Nu sitter barnen på Theodors rum och spelar de nya tv-spelen och jag väntar på mina varma mackor! Ska bli super gott då jag inte åt mer än en korv med bröd till lunch och knappt någon frukost! *skäms på mig*
Sen när de är klara ska jag ta kvällen och mysa ner mig i soffan, njuta av lugnet och avnjuta mina mackor, lite ostbågar och cola och kolla lite på tv, en film eller vad som än faller mig in! *skööönt*
Så kort och gott har det här varit en väldigt bra dag och jag är på jätte bra humör! Och det känns verkligen som om ingenting kan förstöra det! *underbart*
Det beror nog på att jag har världens underbaraste familj och har väldigt många bra väninnor som jag är så tacksam över att ha i mitt liv!
Ibland krävs det några dåliga dagar för att inse vad man egentligen har. =/
Och oavsett hur mycket jag gnäller över mina barn. min make, mitt liv eller folk runt omkring mig så är jag VÄLDIGT tacksam över mitt liv, min familj och de vänner jag har som ALLTID finns där och ställer upp! Och de vet att jag finns här med och ställer upp så gott jag kan! *love*

Nu är de klara, så jag ska avsluta här och göra lite mys till mig själv och fortsätta njuta av lugnet och mitt glada humör!
Jag hoppas verkligen er dag har varit lika bra som min och att er kväll består av mys och ett stort leende på läpparna! =)
CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback