Lite kort..

Ja rubrikerna blir allt bra tråkiga...fantasin flödar inte direkt idag..men tror vi överlever det med! :D

Vaknade jätte trött imorse men det gick över lika fort. Så det ar skönt. Känns bara ovanligt att vara morgontrött och hungrig direkt, men vem vet...det kanske ör åldern som gör att man förändras. Jag närmar mig ju trots allt 30. :P
Morgonen var lugn och mysig med nästan hela familjen samlad. Blev frukost, laga böcker som var trasiga och göra iordning de stora till skolan och den lilla för dagis. Sen var det möte med skolsköterskan för att göra en vanlig standarkontroll på Juliette. Lämna på dagis och sen äta frukost själva. Var skönt att få sitta och äta själv med älsklingen i lugn och ro...det händer ju inte allt för ofta. :D
Nu är han iväg till Jysk med grannen (vi bytte...älsklingen fick ta med grannen och jag passar deras bebis under tiden...mys!). Vi ska köpa utemäbler!
När han kommer hem ska vi åka till vägverket för att förnya hans körkort som snart går ut och sen blir det lunch på kinarestaurangen i stan innan vi ska handla lite på Ica.
Så det är våran dag nu innan alla barnen ska hem...och eftermiddagen ska vi tillbringa med barnen och plocka lite ris och pynta för att sen ha påskpyssel och leka med trolldeg! :D
Ser fram emot eftermiddagen jätte mycket. Ska bli kul!
Nu ska jag fortsätta mysa med lilla Emil för att sen göra mig iordning det sista. Skriver kanske mer senare!
Ha en bra dag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback