Snart är påsken här :D

Ja, nu är det inte många dagar kvar....ska bli intressant att se vad man kan hitta på för roligt då :)

De sista dagarna har det gått i ett med middag med grannarna, påskpyntning, påskpyssel, köp och montering av utemöbler, tandläkarbesök mm....men det är allt rätt skönt att man har lite att göra med, annars blir det lätt lite långtråkigt mellan varven med.
Idag hade jag tid hos tandläkaren, men det gick åt skogen. :( Var så ledsen över mig själv eftersom det gick relativt bra förra gången. Men men....får hoppas det går bättre nästa gång.
Just nu sitter älsklingen och leker med Juliette och Theodor väntar på sin tur, en annan försöker få tag på chafför för att åka och kolla på en cykel åt Juliette. Verkar lite småsvårt just nu känns det som, men det värsta som händer är att det får vänta tills imorgon med alla andra ärenden. För då kommer det också gå i ett med att tvätta, åka till arbetsförmedlingen, köpa skivor, åka till skatteverket och handla inför påsk. Sen blir det möte på skolan angående ett eventuellt skolbyte.
Nä, nu ska jag göra lite nytta, men skriver säkert snart igen.
Och ja, jag ska ta tag i detta med att lägga in bilder ;)
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej!

JAg tycker att du var strong hos tandläkaren ändå, det hade nog gått för lång tid sedan förra besöket.

JA chaufför fick du ju tag på också, hoppas Juliette blir nöjd med cykeln.

Kramar och älskar er.

Mammamu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback