Nu är det HELG!!


Äntligen! Och attans vad skönt det är att kunna säga att man faktiskt är ledig! =D
Det var mååånga år sen sist man kunde säga det...vilket innebär att nu är mer ledig än någonsin! Det känns jätte skönt och det får mig att vara på lite bättre humör!
Har väntat hela veckan på ett paket. Jag hittade en sänghimmel till Emilia på blocket och var så lycklig när jag ringde på den och fick veta att den fanns kvar och att han gärna skickade den! =D
Så här ser den ut:
Idag kom den inte heller med posten och jag tyckte att 5 dagar borde räcka, så jag ringde till dem med annonsen och frågade och då skämdes han. Han trodde  hans fru hade ringt mig och sagt att den tyvärr redan var såld....vilket han tydligen inte visste. Så ingen sänghimmel till min lilla sötnos... :(
Blev så besviken eftersom den är så dyr att köpa ny om den ens finns kvar i butik. Så hennes rum blev inte helt komplett den här helgen heller!  Så det känns trist!
Men men...det är ju inget att göra åt saken så jag får hoppas att vi hinner till många ställen för att handla idag så ska jag kolla om den finns kvar att köpa ny och även kolla vad den kostar då jag veeerkligen vill ha just denna till hennes rum!
Den är ju lila med dockor på så Emilia kommer ju vara super nöjd med den! Men har vi otur kostar den fortfarande närmare 700kr ny och vet inte om jag är villig att betala så mycket för en sänghimmel som kanske duger några år, sen är den för "barnslig".
Jaja....nu är klockan mer än halv 4 och Juliette har fortfarande inte kommit hem...sa till henne att vara hemma senast kvart över 3 då vi MÅSTE handla och det vore superbra om vi hinner allt innan David kommer hem. Delvis för att han inte har någon nyckel och delvis för att slippa åka runt mer under helgen så man får lite vila OCH tid över för att städa lite!
Nu ska jag ta och ge mig och ringa hem min dotter och försöka bli klar med inköpslistan...men den är svår då jag inte kommer på en enda maträtt alls den kommande veckan. Delvis beror det på att jag är trött på att laga "skiten" och delvis beror det på att fantasin börjar sila rejält!
Men det lir nog bra i slutänden!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback