Sovdags!


Nu är kvällen här och mina ögon svider jätte mycket!
Jag har sovit dåligt ett par veckor nu och förkylningen gör inte saken bättre. Och sen att man pluggar ett par timmar varje dag gör en extra trött i huvudet eftersom det är rätt nytt så man är relativt ovan fortfarande. Men jag räknar med att det släpper snart! Det MÅSTE det göra....
.
Eftermiddagen och kvällen har varit lugnt med lite mys med älsklingen och barnen. Emilia har varit super trött och fnissat, skrattat och gråtit om vartannat. *stackaren*
Idag var vi lata så det blev pizza och pommes till kvällsmat då jag inte ätit under dagen och maken och barnen var jätte hungriga. Det var onyttigt men fruktansvärt GOTT! =)
.
Imorgon ska David på bio med en klasskompis så när han slutar kl 12.20 blir det för dem att "hänga" på stan en stund för att sen hämta ut biljetterna senast 14.15.
Jösses vad jag är avundsjuk på dem för de ska se Harry Potter och jag vill OCKSÅ se den! Jätte mycket!!!
Jag har längtat efter den nya Harry Potter filmen, men tyvärr tror jag inte att jag får med mig maken på den. Visst nu vill Theodor jätte gärna se den, men han vill gå själv med en kompis, som David, och tyvärr går ju inte det då han bara är 9år och man måste vara 11år utan vuxen! =(   *lider med honom*
Så vi får se hur det blir...antingen kommer han strunta i det eller så kommer han ge upp och tigga och be sin mamma följer med och mitt svar kommer då bli: "SJÄLVKLART följer jag med dig på den! Allt för dig vet du väl!" =P
(Inga baktankar alls *fniss*)
.
Nu ska jag ta kvällen och göra mig iordning så jag ligger kl 21 och kan slö titta på Criminal Minds på 5:an, förhoppningsvis somnar jag riktigt gott! Är det ett bra avsnitt sover jag i första reklampausen, annars kommer jag säkert se hela. *suck*
Så typiskt...ju bättre program/film desto snabbare somnar jag....undrar om det beror på att jag verkligen, verkligen vill se slutet för att veta vem det var eller hur det blev??? *frustrerande*
"SOV GOTT ALLA VÄNNER!"
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback