Torsdag!


Efter allting som har varit sista tiden tänker jag ta en paus idag och bara vara.
Så förmiddagen kommer jag tillbringa på stan med lite shopping av julklappar, presenter och så självklart en fika med underbaraste Elle! =)
Det ska bli så himla kul då det är evigheters evigheter sen vi var på stan tillsammans....det var jätte länge sen överhuvudtaget som jag var på stan med någon av mina vänner.
Har varit ner ett par gånger med mamma...har varit jätte kul och trevligt det med! =)
Och så någon gång med något av barnen. Trevligt...men inte lika! =P
Så idag kommer jag strunta i alla måsten, till en viss del, och bara ta hand om mig själv och sen ägna lite tid till barnen under eftermiddagen. Delvis för att jag gillar att umgås med dem och delvis för att gott göra dem för gårdagen!
Så eftermiddagen med barnen kommer bestå av lite pyssel...OM....jag hittar det som behövs på stan. Jag hoppas verkligen det då de ska få vara med och fixa med farmor och mormors julklappar! Det blir nog kul för både barnen och de "stora" vuxna! =P (Jag och maken är de "små" vuxna, då vi är yngre) *hihi*
Sen hoppas jag på att kanske hitta en ny mössa till mig. egentligen gillar jag inte att använda mössa då jag för det mesta ser ut som ett litet barn i dem....men nu när det blåser så himla kallt ute så fryser jag om öronen. Och den gamla jag har är alldeles för varm när man bara är ute korta stunder, men väldigt skön när man är i pulka backen med barnen. sen hoppas jag väl lite på att jag fryser mindre i hela kroppen med något på huvudet....då jag fortfarande inte hittat en varm OCH snygg jacka till mig själv. Så jag har en gammal, lite varmare, höstjacka som dragkedjan är trasig på och en ull-kappa som vinden blåser rakt igenom på....så ingen värme direkt med någon av dem! =)
Sen har jag även makens gamla vinterjacka, men har nog tyvärr gått upp något kilo det sista året så den kan jag nog inte få igen då han är bra mycket smalare än mig. =(
Känns lite tråkigt då den är super varm....men samtidigt skulle jag vilja ha en TJEJ vinterjacka till mig själv som är NY då jag inte haft någon sådan sen jag var typ 17 =(
Men någon gång hittar jag väl någon....och om inte annat så kommer jag lösa det ändå. Det är ju trots allt inte första vintern detta problem finns så man har väl vanan inne! *tyvärr*
.
Har inte tid att skriva så jätte mycket mer då jag snart måste gå ner och klä på mig för att möta Elle vid busshållsplatsen!
Men jag önskar er alla en super duper bra dag! =)
CIAO!!!

.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback