Aaaaarrrrrgggghhh =(


FY fasiken för dessa mornar! Barnen har verkligen bråkat, gapat, skrikit och retats med varandra hela J*VLA morgonen! *SUCK*
Jag älskar mina barn men ibland vill jag bara sätta mig ner och skrika rakt ut så högt och så länge som jag bara orkar!!
Så jag får väl vara tacksam för min underbara mysiga kväll igår framför tv:n, men Emilia har sovit dåligt inatt och vaknade straxt efter 5 med lite magvärk. Nu verkar det ha gått över men vet ändå inte om jag ska hålla henne hemma eller låta henne gå till dagis! Hon har ingen feber men är lite snorig och hostig. Men vem är inte det så här på höstkanten?
Jaja...vi får se hur det blir idag. Jag skulle verkligen behöva åka till stan. Delvis för att inhandla Theodors presenter eftersom han fyller på lördag och sen skulle jag vara på arbetsförmedlingen mellan kl 13-15 för att träffa folk från komvux och få hjälp med studie frågor.
Visst! Inga problem att ta med Emilia till stan...men om hon har ont i magen fortfarande eller OM det skulle komma tillbaka så är det inget roligt att gå på stan med henne utan vagn. För bära henne hela tiden klarar jag inte...i vanliga fall går hon jätte bra och brukar vägra att sitta i vagn så därför sålde vi den i somras!
Men man kanske kan låna en vagn om det skulle vara så....men då gäller det att få tag på detta innan kl blir för mycket och alla drar hemifrån till sina olika dags aktiviteter. Och då måste jag ju bestämma mig snart! :S
.
Nä...nu ska jag skicka iväg Juliette till skolan och sen kommer det i alla fall vara liiite lugnare här hemma eftersom det bara är lillan kvar då! *skööööönt*
Önskar er alla en bra dag!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback