Barncitat!


"Jag vill ha ett sudd och sätta upp den med!"
(sudd=kludd) *hahahaha*
Det är min lilla Emilia i ett nötskal!
.
"Jag har bara två händer vet du väl!?"
(Undrar om jag använder den kommentaren mycket när de tjatar och man är upptagen?) *asg*
Hon är så rolig och en riktigt liten härmapa vår lilla groda!
.
"Jag VÄRSTA dök under vattnet!"
(I ett badkar)  *hahahaha*
Det var Juliettes kommentar när hon hade badat med Lollo!
.
"-Jag får inte ut den! (säger Emilia)"
"-Nä, det går ju inte! (säger vi)"
"-Men hur fick nån in den då? (undrar Emilia)"
Och vi bara skrattar!
Hon fick låna sin pappas vattenflaska som hade is och vatten i sig sen han var på jobbet. Och hon ville få ut isen ur flaskan och förstod inte att vi hade hällt vatten i den och sen frysit den så det nu inte går att få ut den! Inte lätt att vara liten ibland! Men jag kan lova att vi bara ÄLSKAR ungarnas kommentarer! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback