En utmaning! :P



10 sanningar om mig:
.
1, Röker alldeles för mycket!
2, Vill och behöver gå ner i vikt men har fruktansvärd dålig självdiciplin ibland!
3, Är beroende av coca cola!
4, Är skit rädd för tandläkare och verkligen hatar att gå dit!
5, Jag har 5 tatueringar, vill ha MINST 2 till! (men gärna fler)
6, Jag har 2 piercingar, har haft fler som ej gick så bra, men skulle gärna ta dem igen!
7, Jag är en romantiker och känslosam.
8, Jag gillar att se ungdomsfilmer, som exempelvis High School Musical!
9, Jag vill INTE ha fler barn! 4 räcker gott och väl! :)
10, Jag kan inte göra någonting för mig själv...någonsin! Vet inte varför jag gör det bara inte!
Det var 10 sanningar om mig och nu utmanar jag ER att göra samma sak. Skriv gärna en kommentar om ni antagit utmaningen!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback