Halloween i förtid! =)


Gullungar man har då!
Grannbarnen är borta imorgon så Juliette och Emilia ska gå "bus eller godis" med dem redan ikväll för att de ska få sällskap. Så nu har de gjort upp att det ikväll blir en promenad på gården och imorgon blir det lite längre!
Så här får ni en försmak av hur de ser ut! =)
SpökEmilia!
Häxan Juliette!
Det där med att försöka se skrämmande ut är inte det
lättaste för våra små tjejer! =)
.
Så var det gjort. Nu leker barnen med grannbarnen och själv ska jag snart slappa lite i soffan innan kvällens planer...men de berättar jag om lite senare. Antingen innan eller om jag är så elak att jag låter er vänta tills inatt eller imorgon! :P
.
Här får ni två bilder till....snacka om trötta och slöa! *hahaha*
Svärmor (uppe) & Älsklingen (nere)
Vad kan jag säga? Inget...det blir så när man har stans skönaste soffa!!! =)
.
Nu ska jag ge mig! Ha en bra dag så hörs vi av senare!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Haha vilka sötnosar då, de kan nog inte skrämma någon. Krama dem ordentligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback