Magvärk :(


Tröttsamt detta börjar bli! Nu har jag haft ont i magen praktiskt taget varje dag den här veckan. Känns lite frustrerande.
I morse hade jag ont när jag vaknade och misstänkte att det berodde på att jag inte åt någon kvällsmat igår. Den gick över efter någon halvtimme men efter frukosten fick jag ont igen! :(
Så nu sitter man här och försöker slappna av så den släpper snart så man kommer iväg enligt tidsplanen för dagens aktivitet med flickorna!
Förhoppningsvis går den över snabbt....annars får jag väl proppa i mig fler magtabletter!
.
Har egentligen inget roligt att skriva just nu....och så känner jag mig stressad så borde egentligen göra klart det sista men tänkte hoppa in och gnälla över min jobbiga mage och säga God Morgon till er samt önska er en riktigt bra dag i det underbart soliga höstvädret!
Och jag uppdaterar mer senare!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback