Nu är...


...vi hemma igen!
Det har varit 4 väldigt roliga timmar i badhuset med flickorna! (Men väldigt varma för mig :S )
Emilia badade mycket i lilla poolen med älsklingen medans Juliette badade i den stora med sin bästis Lollo! :)
De hade jätte kul och en annan sprang mellan poolerna för att ta lite bilder på barnen!
Tyvärr blev det inte så många som jag hoppades på då jag glömde tömma minneskortet igår...så det blev fullt! :(
Men det gör inte jätte mycket eftersom det garanterat kommer fler gånger! :D
Synd att det inte blev längre men Emilia började bli trött och även älsklingen började känna ett sting av trötthet efter allt bus i poolen med vår lilla groda!
Juliette ville stanna mycket längre och det kan jag förstå med tanke på att det var länge sen vi åkte dit med dem...så vi får helt enkelt göra det oftare! :D
.
Nu ska jag snart börja förbereda maten så man slipper stå med allting senare. Idag serveras det kyckling med couscous och örtsås! *slurp*
Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda oss! Vi har faktiskt inga mer planer så antingen får vi hitta på något eller så blir det slapp.
Ja om man bortser från att jag ska tvätta...men det gör jag ju nästan varje dag så det är ju ingen nyhet direkt! :P
.
Önskar er en underbar eftermiddag och kväll! Och har ni inget för er så gå ut och bara va och njut av det underbara höstvädret!

CIAO!!!

 



 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback