Riktig slappar dag...


...har det varit idag!
Älsklingen har varit och jobbat hela dagen idag. Juliette har man knappt sett röken av. hon kom hem vid 19 tiden nu på kvällen och då har hon inte ens varit hem och ätit utan åt hos Lollo. Så jag får väl tolka det som att det var kul att sova över där och att hon har haft en riktigt bra dag! :D
Pojkarna har varit relativt lugna och varvat med att hålla mig sällskap i soffan och vara med kompisar och leka ute. Lill grodan min har varit ute nästan hela dagen!  förmiddags var hon så glad för Theodor tog med henne till den andra lekparken en bra lång stund...det tyckte hon var både mysigt och roligt!
.
Så vad har jag gjort hela dagen då?
Ja ni..det enda nyttiga jag gjort idag var att laga mat. Utöver det har jag inte gjort ett SKIT utan bara svarat och hjälpt barnen och suttit i soffan och kollat på...hmm...13 avsnitt av Arkiv X! :S
Så man kan verkligen kalla mig för lat idag! Men det var såååå skönt och det kändes som att det är lika bra att passa på när barnen varit så skötsamma...man vet ju aldrig när ett sånt tillfälle dyker upp igen! :P
Ja....det var allt jag hade för idag!
Hoppas ni får en riktigt trevlig mys kväll innan det är dags att återgå till vardagen igen!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback