Snart besök! =)


Tänkte passa på att uppdatera lite snabbt innan Hanna och lia kommer. Emilia sitter och äter och nu är det bara ca 30min kvar tills de kommer!
Det ska bli kul för att leka och jag och Hanna har en del att prata om och planera! Det ska bli kul!
Och så kommer AnnaKarin och lämnar lilla Cassandra då jag erbjöd mig att vara barnvakt i ca 3 timmar så hon kan åka till skolan på en viktig lektion! Lillsnosan är snorig och hostig så kan inte vara på dagis! *stackaren*
Så hon får vara här och leka med min snoriga dotter istället!! =D
.
Idag bjuds det på choklad sockerkaka med vit choklad i som jag och Emilia precis bakat! *slurp, slurp*
Den står nu i ugnen och doftar helt underbart! Vi kan knappt bärga oss tills vi får smaka på den! =)
Vispa är roligt tycker min älskling!
Inte glömma bakpulvret för då blir det en vääldigt platt kaka! :P
Röra om noga måste man!
Så...klar och väntar på att ugnen ska bli varm!
Äntligen i "värmen".....klar snart??
.
Nä...det är väl lika bra jag ger mig nu så jag är fri och kan ta hand om lilla Cassandra ordentligt när hon kommer...vilket borde vara vilken minut som helst!
Men jag skriver senare igen och jag lovar att då lägga upp en bild på den färdiga kakan, så ni blir lite läskade!! ;)
Ha det gött!!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback