22 september :P


Underbart att vakna och se solens varma strålar strila in genom fönstret! *me like* Solsken gör en ju faktiskt både gladare och piggare! :D
Så vad händer idag då?? Det blir nog inte så himla mycket. Nu har jag fått iväg alla skolbarnen och snart blir det att klä sig själv och lilltjejen för att lämna henne på dagis.
Sen blir det väl det gamla vanliga ändå när jag kommer hem. Måste ju får lite vardagssysslor fixade oavsett vilken dag det än är. Ingen ro och ingen vila här inte.
Så dagens sysslor kommer bestå av att tvätta (gud vad ovanligt-NOT), damma det jag inte hann igår samt dammsuga efter mina underbara lortiga ungar. :P Sen blir det väl att försöka få mig själv att se ut som folk. :D
Egentligen vore det perfekt väder att åka till stan och strosa runt lite....men hur kul är det ensam utan mål? Precis! Inget kul alls. Så idag ska jag försöka förgylla min dag med något annat! (om jag nu kommer på något)
Har inte så mycket att skriva egentligen eftersom det delvis är tidigt på morgonen och inget inplanerat! :P
Men kanske skriver senare.
Under tiden: Grattis till mig! ;)
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Grattis på dagen och tusen kramar.

Men du vill du till stan så kan jag följa med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback