Äntligen kväll!


Äntligen hemma från föräldramötet. Det var lite roligare än de gamla hederliga då barnen skulle vara med och berätta om saker de gjort och saker som de ska göra. Tiden gick rätt fort och det är jag tacksam för då jag känner mig trött och så himla sliten och bara längtar efter att få gå och sova.



Men det dröjer ett tag till då vi måste se den sista filmen vi hyrde eftersom de måste lämnas tillbaka imorgon. Så nu blir det mest att vänta på att maken ska avsluta spelet på krysslådan så vi kan starta filmen och sen sova, sova, sova!!! *SKÖÖÖÖNT*
Ja den här dagen "sprang" iväg som alla andra dagar typ. Allting går så himla fort ibland. Speciellt med dagar som denna då man har fullt upp mest hela tiden. Men dagar som denna är även rätt sköna eftersom man har något att göra mest hela tiden. Och man slipper sitta och sucka över att allting är så tråkigt.
Andra bullar blir det imorgon då jag inte har ett skit inplanerat och då jag har suttit hela dagen idag (när jag haft tid över) för att försöka komma på något att göra i alla fall.
Och nu menar inte jag det gamla vanliga med tvätt och städ som måste fixas varje dag ändå....utan något annat och något roligt. Men men.....jag kanske kommer på något imorgon när inte huvudet är fullspäckat med en massa andra måsten som det varit idag! :P
Men nu ska jag ta kvällen innan ryggen går av på mitten och det blir så illa att jag somnar sittandes vid datorn....mycket bättre att somna nerbäddad i vår underbara soffa framför filmen med älsklingen bredvid! :D
Hoppas i alla fall ni haft en riktigt bra dag och att ni får en god natts sömn, så skriver jag mer imorgon!




Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback