F*N och SKIT!!


Jag fattar det inte!?!
Älsklingen var snäll och hjälpte mig i helgen för att ändra färgerna lite på bloggen men trots detta så ser den likadan ut som innan. Går man in på stilmallar och kollar ändringarna så är dem gjorda och förhandsgranskar man där så ser det ut som det ska...men inte i vanliga fall, och jag fattar inte varför men j*vlar var irriterande det är då!
Jag blir så arg och frustrerad...speciellt när jag var så himla nöjd över resultatet och så tacksam för hjälpen!
Men men....varför ska något någonsin fungera??? Det är ju bara dumt!!
Nåja...älsklingen är redan vaken fastän jag varit jätte tyst och knappt rört mig här hemma...han kunde visst inte sova längre. Själv har jag ont och är dunder sugen på pannkakor! Funderar starkt på att ställa mig och steka men det är så förbannat tråkigt! Så vi får se hur jag gör.
Oavsett vad så är det dags för mig att göra mig iordning för att hämta lillan på dagis! Och nej jag har inte glömt och ska sätta in ett kort på hennes klädsel mm, men det får bli senare!
Ha det!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mamma

Älskade dotter!

Jag kan steka pannkakor medan Claes fixar dina fötter. P o K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback