God Morgon!

Nu är morgonen här och 2 av barnen är på väg till skolan och den 3:e ska snart gå till bussen. Sen blir det att göra mig iordning för att åka till stan med Marinette.

Det ska bli skönt att komma ifrån lite och göra något annat en stund. Så det blir en liten shoppingtur för att införskaffa en skrivbok samt lite underkläder. Och sen bara måste jag in på Panduro och kolla på lite scarppbooking grejor. :D

Känner mig rätt pigg idag trots att jag vaknade 3 gånger inatt. Men hade rätt lätt för att somna om så det kan vara det som gör det.
Nyss såg jag en rolig kommentar på facebook av en annan väninna som jag bara måste kopiera in här. :)
"Ett äktenskap består av två människor: En som alltid har rätt, och den andre är mannen."
Jag skrattade så jag kiknade av den. För ibland känns det som om det stämmer riktigt bra. Men tror mest det beror på att detta med jämställdhet inte alltid fungerar så bra som man kanske önskar. :P
Nä ni alla vänner. nu ska jag se till att den äldsta kommer till bussen så han kommer i tid till skolan och sen blir det att göra lillan i ordning för dagis och mig själv för turen till stan! Men ni får ha en super bra dag!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback