Halv mulet :(

Ja nu var det några dagar sen jag skrev, men har verkligen varken orkat eller haft tid. Delvis har jag sovit väldigt dåligt och delvis så har jag fixat och dolat väldigt mycket här hemma.

Gårdagen tillbringade jag och lilltjejen på ikea för att inhandla lite dekorationer och annat nödvändigt ont. Resten av dagen tillbringade jag med att rensa och städa byråar mm här hemma.
Idag har det mest varit lugnt med vila. Känner mig väldigt trött och sliten, men tvättar i alla fall lite samtidigt :)
Jag har egentligen inte speciellt mycket att skriva och känns som om det är rätt onödigt att skriva för skrivandets skull. Men jag skriver snart igen och förhoppningsvis har jag mer att berätta då.
Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback