Hemma igen!

Japp...nu är man hemma igen efter en jätte trevlig och avkopplande dag på stan. Så ett stort tack till dig Marinette!!!

Nu har jag inhandlat det som behövdes samt gått och bara strosat och kollat läget i andra butiker. Blev även en go fika med Vanilj Latte samt en toast på Wayne's underbara café.
Så på väg hem var man på super bra humör och kände mig rejält avkopplad och allmänt glad. Vad tror ni händer då??? Ja men självklart ska jag trampa snett på en jävla kotte utanför Emilias dagis så jag ramlar och slår i andra knäet och ena handen. Så en värkande högerfot, en öm höger hand samt ett blödande vänsterben och så SJÄLVKLART gick mina finaste leggins sönder!!! Det är så himla typiskt och det är så himla vanligt för att vara mig! Jag blir lite ledsen och deprimerad...men det är bara att bita ihop och gilla läget och försöka se till det positiva. Jag hann ju ialla fall få en underbar dag på stan innan!! :D ((Annars brukar detta hända på vägen ner :S ))
Så hur ser resten av dagen ut då? Jo jag ska tömma och sortera tvätten i maskinen samt sätta igång en ny maskin och så ska jag göra rent handfatet. Sen kommer underbara Malin över en sväng för lite "skitsnack" och om ett par timmar kommer Marinette på en kopp te! *mums*

Och efter detta ska jag natta mina busar för att sen slappa i soffan och försöka komma till ro utan min äslkling, då han jobbar till 22 ikväll. Känns lite konstig nu efter att han varit ledig så länge. Speciellt idag då jag drog hemifrån strax före 10 och när jag nu kom hem hade han åkt och ikväll när han väl kommer så sover säkert redan jag. :S
Men det dröjer nog inte länge innan man vänjer sig. Bara man får ett par dagar på sig.
Nä ni..nu ska jag ta och göra det där nödvändiga så jag kan sitta med väninnorna med gott samvete sen! :D
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback