Hemma....


Har precis kommit innanför dörren. Vi har varit hos underbara Elle sen typ 8 imorse så älsklingen skulle få sova eftersom han jobbat natt och Emilia är ledig från dagis idag!
Det var jätte trevligt att vara hemma hos henne och Emilia lekte med hundarna istället för att sitta och gråta i mitt knä....så det var lite extra skönt.
Deras "gamla" hund var lite rolig (Gismo), han var tvungen att ligga på deras väskor och självklart trampa runt för att bädda...så det slutade med att han la sig halv i en ryggsäck på köksgolvet....såg jätte gulligt och sött ut.


Tack så jätte mycket för en jätte trevlig dag och tack så jätte mycket för den goda lunchen!


Nu när vi kom hem var älsklingen vaken, så då behöver vi i alla fall inte vara ute! :) Lite skönt faktiskt!
Visst det är soligt och fint ute med det blåser väldigt kallt, så det märks att hösten är här! Det är fint med höst men blåsigt och kallt. *brr*
Jaha....så vad ska man göra resten av dagen då? Jag är skit trött, delvis efter alla de 56 pannkakorna jag stekte igår som verkligen tog på ryggen och fötterna, och delvis för att man har sovit jätte dåligt inatt och vaknade med huvudvärk imorse och på det har man hört Emilias konstanta pladder de sista 5 timmarna :S
Så kort och gott skulle jag helst av allt bara vilja ta två alvedon och gå och lägga mig en stund. Men det kommer bli svårt eftersom alla barnen snart är hemma och lugnet existerar inte längre. Så får helt enkelt bli att hitta på något annat! :(
Jag tror faktiskt inte att jag har så mycket annat att skriva om så tar och ger mig för stunden så får vi se om jag har något att uppdatera med ikväll!
Oavsett vad så önskar jag er alla en riktigt bra dag!

CIAO!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback