Hihi....

Nu ligger i alla fall lillan och jag måste bara skriva för att lägga upp en såå himla söt bild.


Jag satt ute på altanen förut och pratade lite med grannen och hennes lille son Emil sprang runt i strumplästen. Och självklart går han ut i det blöta gräset. Och sen när han gick på plattorna på altanen blev det helt underbart söta fotavtryck som jag bara var tvungen att ta kort på. Man kan knappt tro att han hade strumpor på sig!
Det är lite gulligt med små barn, deras händer och fötter är så små och söta. ((Men inte tillräckligt söta för att börja om från början! ;P ))
Så jag gottar mig i mina vänners små sötnosar istället! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback