Lördagen slut!


Nu är flickorna hemma igen och gissa om vi har haft en helmysig kväll med dem!
Emilia krånglade lite vid matbordet men det är ju faktiskt inget ovanligt eller konstigt. :P
När vi hade ätit klart och fixat bort disken mm så tog vi tillfället i akt och drog för gardinerna i köket, bytte om till nattkläder och satte oss för att spela spel med dem. Vi började med 3 partier med fånga ballongerna och sen gjorde vi iordning Emilia för sängen och nattade henne.
Under tiden plockade Juliette fram labyrinth och vi spelade det med henne.
Nu sover lilltjejen och den stora väntar på att Andreas ska bli klar på toa (skithuset :P ) så hon kan få ner dvd-spelaren på rummet för att se film innan hon somnar.
När hon sen har lagt sig ska jag fortsätta leka med min nya mobil...lika bra att passa på medans det fortfarande är lika kul!! :P
Och så blir det ju självkalrt lite mys i soffan framfrö antingen tv:n, en film eller så kommer jag läsa lite i boken. Avkoppling är skönt!
Ni får ha en trevlig kväll
Ciao!




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: AnnaKarin

Låter son ni hafte en trevlig dag+ kväll.

Vad köote du dig för mobil då? Här är det med invetstering av nya mobiler i familen ;) Nytt är ju alltid kul ;) Kram

Postat av: Nina

Ja det hade vi! =) Jag köpte en samsung s5230 la fleur. Jätte fin och väldigt enkel trots samsung meny som jag brukar ha svår med....speciellt efter att man haft en nokia igen (de är ju väldigt lätta) :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback