Snart ny vecka...


Då var det söndag igen. Flickorna bråkar lite redan och älsklingen jobbar. Det är mulet och små regnigt ute så det kommer antagligen bli en väldigt lång dag. :S
Igår gjorde vi allihopa så lite som möjligt. Vi slappade vid datorerna och käkade smörgåstårta.
Sen fram emot eftermiddagen åkte vi och köpte godis med barnen och sen skulle vi ha en myskväll framför filmer och bara moffa. Vi såg hitta nemo med barnen. Den är så underbar och rolig och definitiv en av mina favoriter. :D Men när filmen var slut var myskvällen med barnen slut. Det sa bara poff så var de två stora borta.
Så vi gjorde iordning lillan för natten och la henne så kröp vi upp i soffan igen med en egen film.
Filmen vi såg hette: The blind side med Sandra Bullock. Och fy fan vilken braa film. Underbar på alla sätt. Detta kommer garanterat bli en av mina nya favoritfilmer som jag lätt kan se några" 100" gågner till!! :P
Så har ni inget att göra någon gång och inte kommer på någon film att titta på så ge denna en chans! Den är värd det!
Sen resten av kvällen gick åt till att prata med stora sonen som kom sent hem IGEN!! och älsklingen gick och la sig eftersom han var tvungen att gå upp kl 4 imorse.
Själv satte jag mig framför tv:n en stund, men var tröttare än jag trodde för jag somnade väldigt fort.
Vaknade vid 5 av Emilia som grät. Då hade hon rullat runt så hårt i sängen att hon slagit i huvudet. Min stackars lilla tjej! :(
Och nu är man uppe och får tjata med ett nej när samma lilla tjej frågar om både godis, dricka, chips mm....suck....undrar ad det ska ta för att få henne att sluta tjata och förstå att man inte äter sånt på morgonen...och helst bara lördagar???
Snart blir det att ge mina älskade bråkstakar frukost för att sen göra sig iordning så man ser respektabel ut för den här dagen med. För idag! Då kommer min Elle Belle.....och vi ska prata så mycket skit och allt det andra vi bara hinner.....i mååååååånga timmar!!! :D
Ha en bra söndag!
Ciao!





Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ellebelle

Ja eller hur Hitta Nemo är bäst! Doris är min favvo, hon är klockren! Japp, snart kommer jag till dig! Det ska bli såå gött att bara sitta o röka o snacka skit i timmar!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback