Solsken, underbara solsken!


Igår kväll innan jag och älsklingen gick och la oss så gjorde vi faktiskt något annat än att se på film (som är det vi gör flest kvällar), men inte igår....nä då spelade vi backgammon. Det var jätte kul och jag hoppas verkligen vi gör om det snart igen. Det händer allt för sällan att vi spelar sällskapsspel. :S
Gud vad gött när man vaknade i morse och såg att solen kommer titta fram idag! Man blir på så mycket bättre humör när solen skiner.
Så då kommer funderingarna på vad man ska hitta på en fin dag som denna?? Man har så dålig fantasi och har svårt att komma på saker. Emilia ska vi i alla fall lämna på dagis och de andra är i skolan så lite ska jag ialla fall njuta av tystnaden. :P
Och sen när jag har tröttnat på tystnaden och den gör mig rastlös så ska jag fixa allt det här tråkiga och vardagliga som disk, sopor, dammsuga och städa badrummet. Så jag antar att man inte hinner så mycket mer än detta innan det är dags att hämta vår lilla ängel och de andra kommer hem från skolan. Men det märks...för ibland går det jätte snabbt och ibland är jag långsam och man drar ut på det. Idag vet jag inte riktigt vilket av dessa humör jag är på...känner mig lite piggare men istället är jag desto snorigare och det kliar och rinner lite i mina ögon. Men jag kan inte komma på vad jag skulle kunna vara allergisk emot. :( Men ska ialla fall ta en allergitablett och hoppas på att det släpper lite så man blir "snabba" Nina idag! :P
Jaja...nu blir det nog dags för mig att avsluta detta för att servera min lilla ängel lite frukost så hon blir klar för dagis. Och sen ska jag fixa med allting som ska fixas och efter det får vi se vad dagen har att erbjuda! Fint väder är det ju i alla fall!!!
Ciao!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback