Bak och pengar! =D


Så där mina vänner!
Nu har jag bakat upp alla mina ägg och det känns helt underbart! =)
Delvis har jag en hel del i frysen efter idag samtidigt som jag börjar få smak på det här med bakningen och bara vill baka mer och mer....till och med liten lust för att baka "småkakor" vilket jag egentligen HATAR att göra....så kanske lite tur att jag inte har grejor hemma till det nu! =P
Men idag har det i alla fall blivit tre sockerkakor, en banan, en nougat och en choklad! *slurp*
Och sen skulle jag föra över pengar till Elle då hon behövde låna 100kr för att fixa med något på sitt konto, jag skulle få tillbaka dem i eftermiddag, och då såg jag att vi har fått ut våra pengar för vår bil! Det känns riktigt skönt! =D
Så nu har jag fört tillbaka det vi fick låna av snälla svärmor för att kunna köpa våran nya bil och sen har jag satt in resterande på ett av sparkontona tills vi har tid att gå till banken, då detta ska in på billånet för att minska månadskostnaden för oss! *underbart*
Så allting har löst sig relativt smidigt och snabbt! *lite skönt faktiskt*
Och Annie....vi kan inte tacka dig nog för att du kunde låna oss pengar till en bil när vi äntligen hittade en vi ville ha! Vi är jätte tacksamma och jätte nöjda med våran nya bil! TACK!!! *puss på dig*
Så nu väntar vi bara på ersättningen för bilstolen och då är allting avklarat! *skönt*
Och nu ska jag mest vänta på att mina sockerkakor ska bli klara i ugnen och sen måste jag nog hitta på lite lunch till mig, då frukosten blev liten och rubbad så är jag svin hungrig nu igen! *ge mig mat*
Så det är nog dags att fundera ut något att äta!
Sen kommer mamma på besök! Ska bli kul! Och så ska hon hämta på dagis, då kommer Emilia bli glad! =)
Och sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda!
Nu ska jag avlsuta och fixa lunch. Ha det gött så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback