Blev inte som det skulle!


God morgon!
Gick över till grannen en sväng igår och lämnade alla barnkläder samt mattan, och drack då en kopp kaffe och småpratade lite.
Blev inte så länge då jag var tvungen att gå hem för att säga hej till Theodor och växla några ord med Claes samt att jag lovat lillan att se film!
När Claes åkte så följde svärmor med för att kolla på hans hundvalpar. Och då åkte Theodor till Väslviken för att inhandla lördagsgodis och vi satte oss i soffan och kollade på Bambi.
Älsklingen somnade rätt fort och Emilia somnade efter halva. En annan satt fast och fick lov att kolla klart då lillsnuttan sov på mig! *hög mysfaktor*
Sen blev det att påbörja maten och älsklingen gick ut för att byta däcken på bilen!
So far so good!
Allt går enligt planerna, nästan, maten blev lite sen men det spelar ingen större roll! Alla var glada ändå!
Jag hade bjudit in mamma och Elle till middagen och jag serverade tacobuffé! *mumma*
Men för min del smakade maten ingentingt! Var tråkigt då jag längtat efter taco's så länge, och när jag nu gör det så känner jag inte smaken alls! =(
Och det räcker inte. Jag var något fruktansvärt yr under gårdagen, en liten sväng gick det över men sen under middagen så kom det tillbaka och efter någon timme var jag helt slut. Jag blev lite rädd då jag inte förstår hur man kan må illa för ingenting och sen den här yrseln gjorde mig riktigt skraj. Så vi gick in och satte oss i soffan istället. Blev ingen mer cider för min del då jag var yr och den smakade ändå ingenting! =(
Sen tog det inte lång stund innan jag blev så trött att jag kunde somna sittandes/ståendes så hela kvällen blev förstörd! =(
Elle skulle gå hem och Theodor följde med för att sova över hos Adam och jag tror mamma begav sig i samma veva...men vet inte då jag var helt väck. Tror jag sa hejdå, men orkade knappt öppna ögonen!
Hela kvällen blev förstörd och jag känner mig så fruktansvärt elak och taskig då vi skulle ha en rolig helkväll med lite öl och cider samt massor av prat! Och så somnar jag....och blir yr och mår illa! *inte planerat*
Blir lite arg på mig själv och får nog lov att ringa dem och be om ursäkt sen!
Men somnade som sagt på soffan, vet inte var klockan var, men svärmor gick och la sig vid 21 och då sov jag som en gris med kläderna på.
Vaknade vid 23.30-00 och hostade lite samt svettades, så upp för att få av mig kläderna, ta lite hostmedicin och vatten och sen däckade jag igen och vaknade 7.15 av ingenting!
Så jag har nog lätt sovit en 10 timmar eller liknande. *oj*
.
Nu på morgonen har jag det jobbigt med en dundersnorig näsa och hosta samt att luftrören är väldigt ansträngda och avger pipljud, men det går väl över. Och det hoppas jag svullnaden i fingrarna gör med då de är nöästan dubbelt så stora på högerhanden som på vänster. Det stramar och känns jätte konstigt! =/
Nä....idag vet jag inte vad som händer, måste fylla i syssloschemat och sen åker svärmor hem. Sen får vi se vad som händer och sker. Ska i alla fall avsluta detta och ta mer astmamediciner. Ha en bra dag i solen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback